مدیرکل امور روستایی استانداری تهران: تفکر جهادی دولت سیزدهم توسعه روستا‌های استان تهران را رقم زده است 

8:46 - 20 خرداد 1403
کد خبر: ۴۷۷۷۱۰۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مدیرکل امور روستایی استانداری تهران: تفکر جهادی دولت سیزدهم توسعه روستا‌های استان تهران را رقم زده است 
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های رئیس‌جمهور شهید تامین زیرساخت‌ها در حوزه روستایی بود گفت: طی مدت خدمت شهید آیت‌الله رئیسی اقدامات مناسبی در بخش زیربنای روستایی کشور شکل گرفته است.   

خبرگزاری میزان - به گزارش استانداری تهران، حبیب موسوی صبح یکشنبه از برگزاری نشست هم‌اندیشی با بخشداران استان تهران خبر داد و اظهار کرد: این نشست براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده در محل استانداری برگزار شد. 

موسوی با اشاره به ارائه خدمات کم‌نظیر رئیس‌جمهور شهید در دوران خدمت اظهار کرد: برای تداوم بخشی و خدمت خالصانه به مردم ضروری است که راه نورانی شهید آیت‌الله رئیسی را ادامه دهیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری تهران با اشاره به شکل‌گیری قرارگاه جهادی در دولت سیزدهم عنوان کرد: این طرح به نوعی پیاده‌سازی تفکر جهادی در همه حوزه‌ها است و یک نگاه همه جانبه و خدمت‌گرایانه دارد. 

موسوی در ادامه بر ضرورت توجه به قرارگاه جهادی توسعه روستایی تاکید کرد و افزود: این قرارگاه با تسهیل‌گری و هدایت امور، خدمت‌رسانی به مردم را به طور ویژه در دستور کار دارد، چنانکه دیدیم تفکر جهادی در دولت سیزدهم منجر به توسعه روستا‌ها شده است. 

وی تامین زیرساخت‌ها در حوزه روستایی را از جمله دغدغه‌های مهم شهید آیت‌الله رئیسی دانست و عنوان کرد: شاهد هستیم که طی مدت خدمت ایشان اقدامات مناسبی در بخش زیربنای روستایی کشور شکل گرفته است.   

بر اساس این گزارش در این نشست مهمترین دغدغه‌ها و مسایل مرتبط با روستا‌ها مطرح و وظایف قانونی بخشداران در قبال پیگیری امور مذکور تبیین شد. 

گفتنی است که در ادامه این نشست قوانین و مقررات حوزه روستایی و دهیاری‌ها مرور و به سوالات و ابهامات موجود پاسخ داده شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: توسعه روستا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *